Kategórie
 
 
 
 
 

CHUTÍ?! - Príručka spotrebiteľskej sebaobrany - Miroslav Spišiak

CHUTÍ?! - Príručka spotrebiteľskej sebaobrany - Miroslav Spišiak

Kód produktu:9788097131418
Výrobca:Ikar
0 / 5 (0 hodnotení)
Bez hodnotenia
CHUTÍ?! - Príručka spotrebiteľskej sebaobrany - Miroslav Spišiak, Vydavateľ: Miroslav Spišiak, Väzba: Paperback, Počet strán: 172, Rok vydania: 2015
Varianty produktu
Dostupné v 5 variantoch
CHUTÍ?! - Príručka spotrebiteľskej sebaobrany - Miroslav Spišiak
CHUTÍ?! - Príručka spotrebiteľskej sebaobrany - Miroslav Spišiak
Názov produktu: CHUTÍ?! - Príručka spotrebiteľskej sebaobrany - Miroslav Spišiak
Kód produktu: 9788097131418
Dostupnosť: 3-5 dní
0
Ušetríte: 20%
Bežná cena: 10,90 €
Cena produktu: 8,72 €
Sardonický úsmev - Miroslav Spišiak
Sardonický úsmev - Miroslav Spišiak
Názov produktu: Sardonický úsmev - Miroslav Spišiak
Kód produktu: 9788097131432
Dostupnosť: 3-5 dní
0
Ušetríte: 19%
Bežná cena: 9,49 €
Cena produktu: 7,78 €
Záznamy - Miroslav Spišiak
Záznamy - Miroslav Spišiak
Názov produktu: Záznamy - Miroslav Spišiak
Kód produktu: 9788097131449
Dostupnosť: 3-5 dní
0
Ušetríte: 20%
Bežná cena: 9,90 €
Cena produktu: 7,92 €
Zápisky - Miroslav Spišiak
Zápisky - Miroslav Spišiak
Názov produktu: Zápisky - Miroslav Spišiak
Kód produktu: 9788097131456
Dostupnosť: 3-5 dní
0
Ušetríte: 18%
Bežná cena: 9,90 €
Cena produktu: 8,12 €
Stalo sa - Miroslav Spišiak
Stalo sa - Miroslav Spišiak
Názov produktu: Stalo sa - Miroslav Spišiak
Kód produktu: 9788097131470
Dostupnosť: 3-5 dní
0
Ušetríte: 18%
Bežná cena: 11,90 €
Cena produktu: 9,76 €
Dostupnosť
Dodacia lehota: 3-5 dní
Tento produkt je momentálne nedostupný
Kliknite na ikonku “Strážiť tovar” aby sme Vás informovali o dostupnosti
Nakúpte ešte za a ušetríte na doprave
Máte dopravu zadarmo.
10,90 € Vaša cena: 8,72 €
Ušetríte: 20 %
Zdieľat na Facebooku
Postava Zbojníka Globina na obálke charakterizuje v skratke všetko, o čom je kniha Miroslava Spišiaka.

Autor vstúpil na Slovensku aj v Česku do povedomia verejnosti odhaľovaním nečestných praktík výrobcov a predajcov potravín.

Rozhovor, ktorý k téme poskytol v roku 2013 populárnemu týždenníku si v elektronickej forme prečítalo viac ako 185-tisíc čitateľov.

Nadväzne dostal ponuky na vystúpenia takmer od všetkých slovenských aj českých médií.

„Chcel som upriamiť pozornosť spotrebiteľov na to, čo nakupujú a jedia.

Slováci dávajú v priemere až 40 % svojich výdajov na potraviny.

Chcem, aby spotrebitelia pochopili, že nemusia „zhltnúť“ všetko, čo im podstrčia.

Aby si uvedomili, že majú za svoje peniaze žiadať a dostať potraviny, aké chcú a potrebujú,“ hovorí autor knihy Miroslav Spišiak.

„Kritériá kvality, akými boli prirodzená a zdravá výživa, čerstvosť, chuť a vôňa potravín, boli nahradené kritériami ako rentabilita, obrat, marža a zisk.

Ak u väčšiny výrobcov prednostne fungujú takéto kritériá, potom priam zákonite musí tento proces vyústiť aj do potravinárskych škandálov,“ dodáva autor.

Spotrebitelia sa často stretávajú s nečitateľnými či falošnými etiketami, s potravinami po termínoch spotreby, potraviny v reťazcoch ležia často na pultoch zapáchajúce a hnijúce.

Zdá sa, že ochrana spotrebiteľa v Európe ani u nás nie je veľmi účinná, a preto bude musieť pristúpiť k „sebaobrane“ každý sám.

Autor dal knižku prečítať a ilustrovať deťom – malým výtvarníkom s nádejou, že sa na potraviny pozrú inak ako cez agresívnu reklamu a budú motivovať rodičov k uvedomelejšiemu prístupu k potravinám.

Jednotlivé kapitoly knihy sa zaoberajú väčšinou problémov, ktoré musí spotrebiteľ pri nákupe riešiť.

Autor upozorňuje na situácie, v ktorých sa zvádzanie mení na zavádzanie a hovorí aj o možnostiach sebaobrany spotrebiteľa pred rôznymi trikmi potravinárov.

Už názvy kapitol sľubujú zaujímavé čítanie, napríklad: Vozík či košík?; Umiestnenie tovarov v obchode; Večne čerstvá zelenina; Pomer ceny a kvality.

Alebo: CHVÁLENKÁRSKE TRIKY A TVRDENIA (Inovácie; Z prírody, prírodný produkt).

Užitočné pre spotrebiteľov sú i časti knihy, v ktorých autor píše o označovaní potravín a zložení mnohých populárnych výrobkov.

Najzaujímavejším druhom potravín venuje autor viac ako 20 samostatných častí knihy, kde popisuje napr.

zloženie mäsových, pekárenských či mliečnych výrobkov.

Hodnotenia od zákaznikov0

Napísať recenziu
Do formulára vložte svoje osobné údaje a napíšte svoju recenziu aby ste pomohli ostatným zákazníkom.

...

Pridať reakciu na komentár:

... Zrušiť